close-envelopedeveloper-01fblogo-darklogo-footerlogomailmegaphonevktiktokyoutube

Василь Дяків 2020

Населений пункт: місто Заліщики Тернопільської області
Навчальний заклад: Заліщицька державна гімназія
Предмет: Всесвітня історія, Громадянська освіта, Історія України, Основи Здоров’я

Пан Василь здобув звання «Заслуженого вчителя України» і минулоріч переміг у конкурсі «Учитель року». 59 — саме стільки його учнів є переможцями обласних етапів конкурсу-захисту науково-дослідницьких та реферативних робіт МАН України. Діти — активні учасники конкурсів КВК, дебатів Поппера, інтелектуальних ігор. Семеро гімназистів брали участь у зйомках програми «LG-Еврика».

1. В чому ваша вчительська суперсила?
Моя вчительська суперсила базується на підтримці моєї сім’ї, цінностях та вірі в Бога.
Моя вчительська суперсила – у натхненні моїх учнів, які досягають успіхів у своєму житті на основі власного відповідального вибору.
Моя вчительська суперсила – у педагогічній свободі та творчості під час освітнього процесу і пізнання світу в цілому.
Моя вчительська суперсила – у постійному пошуку нового, творчого, цікавого, відході від стандартів та догм, створенні власної ефективної системи співпраці, що поєднує особисте та командне…

2. Вчитель 21 століття: хто він у трьох словах
Людина-цінність, Людина-особистість, Людина-Творець (Інноватор)

3. Яка фраза, сказана вашими учнями, дарує вам крила?
Я вдячний/вдячна (щасливий/щаслива) Вам за те, що (варіанти відповідей: дали мені корисну пораду, зрозуміли мене, відчули мій емоційний, душевний стан, допомогли мені визначитися з майбутнім, вирішити життєву проблему, навчили мене поважати, шанувати, любити, працювати, ставити цілі та їх досягати, Ваш приклад мене надихає, живу за цінностями, пам’ятаю, як (і приклад з нашої співпраці), є Людиною»

4. Топ-навичка, яку ви здобули під час дистанційного навчання.
Відчувати дітей засобами дистанційного навчання. Перевірити життєвість власних цінностей в онлайн-світі.

5. Ваша професійна мрія.
Вичавити з педагога раба, який не хоче нести відповідальність і боїться робити вибір. Щоб вільний вчитель став серед дітей та батьків прикладом для наслідування у питанні свободи відповідального вибору. А освітня система створила широкі умови для його реалізації. Для цього необхідно предметно, конкретно, конструктивно співпрацювати з консервативними елементами освітньої системи у реалізації реформ: зменшення кількості предметів, створення практичних (компетентнісних, життєвих) навчальних програм, підвищення соціального статусу педагога, можливості створення індивідуальних освітніх програм тощо. І моя мрія полягає у тому, щоб це все формувалося і розвивалося не тоді, коли я буду пенсіонером, а щоб я ще працював і брав реальну участь у розвитку такої класної освітньої системи)