close-envelopedeveloper-01fblogo-darklogo-footerlogomailmegaphonevktiktokyoutube

Принципи навчального процесу, орієнтованого на учня 

Про освіту 14.06.2017

Протягом десятків років формувалися асоціації школи з певним набором речей. Наприклад, Ви можете уявити школу без єдиної дошки, парти, домашнього завдання, підручника чи навчальний день без жодного шкільного дзвінка? Саме такий єдиний образ школи вважався найліпшим для навчання дітей та забезпечення їхнього найкращого майбутнього.

Але світ невпинно змінюється і вже сьогодні шкільна модель навчання потребує змін для того, щоб забезпечити успішність учнів у майбутньому. Це означає, що нам потрібно оновити систему знать. Тут можна провести аналогію з ремонтом у будинку: нам уже сьогодні потрібно не просто переклеїти шпалери, а й замінити застарілі частини на сучасні та ефективні, закріпити працюючі частини та зафіксувати усі зламані елементи. Для того, щоб діти могли найефективніше планувати майбутнє, необхідно, щоб вони максимально долучалися до навчального процесу.

4 Принципи навчального процесу, орієнтованого на учня:
#1 Навчання має бути персоналізованим – це відбувається тоді, коли вчитель впевнений у своїй успішній взаємодії з учнями і може допомогти учням розвинути їхні зацікавленості, навіть ті, які виходять за межі навчального класу.
#2 Навчання на основі компетенцій означає, що учні потребують більшої свободи вибору та уваги. Не всі разом вивчили одну тему, перейшли до іншої – а кожен з учнів має самостійно визначати, на чому потрібно зупинитися і розглянути детально, а яку інформацію достатньо розглянути поверхово. Але обов’язково необхідно допомагати дітям з не зрозумілими для них питаннями.
#3 Процес навчання відбувається будь-де і будь-коли. Здебільшого учні роблять відкриття щодо себе самих і зовнішнього світу за межами традиційного навчального дня та школи. Навчання не починається і не закінчується зі шкільними дзвониками
#4 Учні беруть відповідальність на себе. Учитель не приймає рішення щодо учнів без них. Адже вони відіграють спрямовуючу роль у своєму успішному залученні до процесу навчання.

Фото Global Teacher Prize Ukraine.

Cвіт змінюється – все більше діти розвиваються, приймають рішення спираючись інформацію, яку знайшли самотужки. Тому необхідно навчити їх визначати цінність інформації (критично мислити), щоб нове покоління мало величезний позитивний вплив на світ у майбутньому. Тож змінюйте систему навчання у своїх класах, надихайте дітей вивчати речі, які цікавлять саме їх, глибше і ширше ніж запропоновано у навчальному плані та підтримуйте їх бажання змінювати світ уже, повірте у свої сили!

 

 

Схожі новини