close-envelopedeveloper-01fblogo-darklogo-footerlogomailmegaphonevktiktokyoutube

Наталя Кідалова 2019

Наталя Кідалова — найкраща вчителька України 2019. Викладає в Мелітопольській школі №23, координує роботу Південного хабу Всеукраїнської програми підтримки освітніх реформ “Демократична школа”.

Населений пункт: Мелітополь, Запорізька область
Навчальний заклад: Мелітопольська спеціалізована школа І-ІІІ
ступенів No23
Предмет: Англійська мова, Українська література, Українська
мова

Суперсила: Пані Наталя — “горошина” з казки Андерсена “Принцеса на Горошині”. Вона не дає учням учням і колегам змоги ввійти в рутину, натомість надихає їх до постійного руху та бунту заради розвитку. Вихованці пані Наталі також виростають “горошинами”: вони навчаються закордоном, вступають до УАЛ, працюють фотографинями та патологоанатомами, зварювальниками та юристками.

Вчитель 21-го століття, який він? Млин, який працює завдяки вітру змін і створює якісне борошно. А ще — пульсатор-підштовхувач програм і проєктів. Батьки жартівливо називають пані Наталю “золотою гускою”, бо вона виграла для школи 15 комп’ютерів, 10 ноутбуків, 30 планшетів і спортмайданчик. Учитель нової ери — це поєднання аномальної допитливості, креативності та непосидючості з дрібкою гіпервідповідальності й цілеспрямованості.

Які навички потрібні учнівству покоління Альфа? Екологічний світогляд, критичне мислення, інформаційна грамотність, емпатія, здатність “співати” як “соло”, так і в “хорі”, уміння знайти спільний знаменник у строкатому середовищі — порозумітися за будь-яких обставин. Щоб пристосуватися до швидких змін, учні мають цінувати себе та людей навколо, радіти перемогам і сприймати поразку як мотиватор для зростання. А головне — треба мріяти.

Професійна мрія: Змінити громадське уявлення про те, що бути вчителем — це жертва, а не покликання, яка приносить задоволення. Змотивувати школярів обирати професію педагога.
Джерело натхнення: Бути прикладом віри в чудеса для потенційних змінотворців. А ще — втілювати ці дива в реальність, попри перешкоди та необхідність виходити з зони комфорту.